Förlåt!!

Förlåt att jag inte har uppdaterat på ett tag men jag har inte hunnit efter som att jag har varit sjuk men nu efter jullovet så ska jag försöka komma igång och skriva lite mera. I julklapp fick jag pengar som jag köpte en ny mobil för jag fick kläder och lite annat smått och gott. Jag firade nyår med mina kompisar men det var några små söta barn där som jag kanske får sitta barnvakt någon gång. Nu när jag har en ny mobil har jag installerat en ny app som heter blogg.se så nu kan jag blogga genom mobilen:) så då hinner jag blogga mera eftersom att jag har med mig mobilen överallt jag ska bara försöka få den att lägga ut mina inlägg jag skriver

Hej då!
Kram Kram Filippa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0