Dagen

Idag gick jag upp vid kl halv nio för att jag skulle komma med bussen till stan som gick halv tio. Jag träffade min kompis på bussen. När vi kom ner till stan så gick vi mot studio danza men det var inte öppet så vi satte oss och väntade tills en av våra lärare kom (Åsa). Vi började att dansa vid tio och sedan mot halv tre så fick vi prova lite kläder som vi ska ha på en föreställning för dagis i Borås (vecka 7). När jag hade satt på min mina kläder så skrattade alla åt mig. När klockan var tre så kom min mamma och pappa och hämtade mig när jag kom hem satte jag mig och kollade på tv sedan duschade jag. När klockan var sex så ringde jag till min granne så fick vi komma över och vara med dom. Jag lockade mitt och min granne (Agnes) hår. Och dansade gjorde vi också. Jag gick hem och åt klockan åtta sedan gick vi över igen, och var där till klockan tio.
Nu ska jag lägga mig syns i morgon ska lägga mig nu ska upp tidigt i morgon och dansa
Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0